Cílem projektu je vstoupit na vybrané zahraniční trhy (trh Střední Asie, vybrané evropské trhy a ruský trh) za účelem nalézt zde nové odběratele a zákazníky.
Společnost usiluje o vybudování široké a stabilní základny svých odběratelů a zákazníků.
V roce 2022 společnost se svými produkty reprezentovala po delší odmlce způsobené pandemií na dvou zahraničních událostech. Konkrétně jsme seznamovali potenciální zákazníky na prestižních veletrzích v Istanbulu a Amsterdamu.
PLMA's World of Private Labels v Amsterdamu se konal na přelomu května a června letošního roku. Účast na tomto veletrhu privátních značek pro nás znamenal velký návrat po koronavirové pauze. Našim cílem bylo hrdě zastoupit české výrobce na evropském trhu a navázat nové obchodní kontakty. Věříme, že se nám obojí vydařilo.
Na konci září vyrazil náš tým představit naše již tradiční i nové kosmetické výrobky potenciálním společníkům na veletrh BeautyIstanbul do Turecka. I přes vyšší teploty byla účast na veletrhu hojná a my jsme vyměnili vizitky a propagační materiály s mnohými zajímavými lidmi. Věříme, že se nám díky tomu podaří navázat spolupráci s dalšími partnery napříč celým světem.
Nahlédněte do galerie a nasajte atmosféru veletržních hal.